صد سال تنهایی



Sunday, September 28, 2003


یکی یه موقع یه قلب حراج کرده بود، نمی‌دونم آخرش فروش رفت یا نه ولی منم الان یه مغز به درد نخور حراج می‌کنم. به بهترین قیمت پیشنهادی فروشنده هستیم.
As Advertised(نمی‌دونم، ولی توی مغازه‌های اینجا با این جمله سعی ملت رو خر کنن که جنس رو بخرن!!). از خواصش اینه که هیچ وقت کم نمیاره و دست از سر فکر کردن بر نمی‌داره، حتی الکل هم بهش اثر نداره. اگر یه آدم خوش و سرحال هستین کاملا مناسب شماست. چون وضعیت خودتون رو اینقدر مرور می‌کنه و حواستون رو تقویت می‌کنه که توی عمرتون اینقدر حال نکرده باشین. ولی اگر مثل من یه ذره خودتون رو بدبخت (بد بخت یعنی کسی که بخت بدی توی زندگی داره) ببینین اینقدر این رو تکرار و مرور می‌کنه که هیچ وقت خوشبختی رو درست و حسابی جلوی چشماتون نبینین‌ (خوشبختی حتی اگر اونجا باشه، من که هنوز نتونستم بفهمم اونجا بوده و من نمیدیدم یا هیچ وقت اونجا نبوده)
خلاصه به بهترین قیمت به حراج گذاشته شد. بشتابید که همه جا ازش تعریف شده و می‌شه. سوابق درخاشانی(!- این علامت بسیار پر معنا می‌باشد!) داشته و امید می‌رود داشته باشد.
همه صاحب چنین مغزی را دوست خواهند داشت(!-همون طور که برای من اینجور بود!!!!!) و همه چیز برایش مهیا خواهد بود.
...
بابا بیاین یه چیزی هم دستی می‌دم... این همه تعریف(!) کردم چرا خر نمی‌‌‌‌‌شین... بشتابید...
...
...
باورتون نمی‌شه؟ جدی می‌گم این یکی رو! بهداد اینقدر توی تولدش به همه نوشیدنی داد که یکی بالا داشت می‌آورد و اینقدر مست بود که سر پا نمی‌تونست واسته ولی با این وجود این لامصب دست بر نداشت و من رو هم وادار کرد پاشم بیام اتاقم!! نه بابا اگر می‌خواین مست کنین فایده نداره، مست نمی‌شه... خیالتون راحت... از کار انداختنش خیلی سخت‌تر از اینهاست... پس بشتابید که حراج کردنش...



Comments: Post a Comment