صد سال تنهایی



Wednesday, October 15, 2003


- پس خود آدم چی؟
- راستش اینا که می‌گم فقط در مورد خودمه. بعضی‌ها که چه عرض کنم شاید خیلی‌ها این جوری نیستن و از زندگی‌شون نهایت لذت رو می‌برن و همیشه توی فکر این هستن که کاش پول داشتن و فلان رو می‌خریدن و وقتی فلان چیز رو خریدن توی فکر این هستم که کاش پول داشتن بهمان رو بخرن و الی آخر ... نمی‌گم که خوب خود آدم چیزی لازم نداره ولی مثلا برای خود من خوب یه ۲۰-۳۰ متر اتاقی آلونکی چیزی برای زندگی و یه غذای عادی و همین وسایل اصلی زندگی تامین باشه دیگه احساس نمی‌کنم که همش می‌خوام پول داشته باشم و واسه خودم خرج کنم. ولی خیلی می‌شه که دوست دارم پول داشته باشم که بتونم خواسته کسی رو (که دوستش دارم) بر آورده کنم ...
یه زمانی چند سال پیش چرا ... همش دوست داشتم یه بی‌ام‌و داشته باشم و کلی چیز دیگه ولی اخیرا به ندرت هوس چیزی می‌کنم و وقتی هم هوس کردم حتی اگر امکان خریدش رو داشته باشم معمولا خیلی زود (حتی قبل از اینکه راهم به مغازه‌ای بیفته) پشیمون می‌شم ...
مثلا به شدت هوس یه iPod کرده بودم (mp3 player apple ba 10-20GB space) که حدود ۳۰۰ دلار هم میشه جورش کرد و خب ۳۰۰ دلار داشتم ولی خیلی زود از هوس افتادم ... راستی این هم عکسش ->

پ.ن. حال می‌کنین پراکنده گویی (کلمه با کلاس‌تری معادل چرت و پرت گویی) رو. از فلسفه شروع می‌کنی می‌رسی به iPod!!!!




Comments: Post a Comment