صد سال تنهایی



Sunday, December 07, 2003


با سلام به بینندگان ... با عرض پوزش خوانندگان عزیز،
هم اکنون توجه شما را جلب می‌کنم به مختصر اخبار دیروز و امروز:
- من متاسفانه نمردم.
البته این دفعه (یعنی دیشب) سعی کردم، یه کم هم نزدیک شد، ولی خوب نشد ... چیکارش کنم. فکر کنم مسمومیت بود یا یه چیزی که بد فرم بهم نساخته بود ولی جای همه‌تون خالی. آی درد می‌کرد، آی‌درد می‌کرد، تا صبح!
- امروز عصر رفتم ولگردی و عجب این دفعه بهم خیلی خوش گذشت. حامد که نیست، منم تنهایی حوصله‌ی خانه موندن نداشتم. رفتم یه چرخ اطراف بزنم دیدم داره صدای آهنگ میاد، دنبال صدا رفتم و دیدم بعله. skating party هست توی میدون پشتی city hall که با اینجا فقط ۱۰۰ قدم فاصله داره. یه میدون یخ درست کردن و یه گروه موزیک زنده هم اجرا می‌کنن و ...
- برای اولین بار کفش اسکیت پام کردم و اسکیت کردم. دلتون آب، تازه زمین هم اصلا نخوردم، کلی هم پیشرفت کردم.بعد از اینکه از این ماشین‌هایی که پیست رو دوباره صاف می‌کنن (یه لایه‌ی رویی رو آب می‌کنن) پیست رو جارو کرد، یه گروه دختر از مدرسه اسکیت یه برنامه‌ی گروهی (شبه رقص) هم اجرا کردن که جالب بود.
- من پول می‌خوام که دوربین دیجیتال بخرم که از این چیزای جالبی که می‌بینم عکس بگیرم که ...
- دیروز با پیام (۱۲۴) و پویا صحبت می‌کردم و این شبکه‌ی عظیم دانشگاه تورونتو رو چشم زدم (ولی انصاف شبکه‌ی گنده‌یی هست، ۱۰ الی ۲۰ هزار node توش هست!)
و امروز منفجر شد! یعنی کل شبکه خوابید. الانم که دارم اینا رو تایپ می‌کنم فقط یه قسمت‌هایی (شامل خوابگاه ما) موقتا درست شده و وصل شده به اینترنت، من به دانشکده نمی‌تونم وصل بشم و تا اطلاع ثانوی میل چک نمی‌تونم بکنم.

دیم دیم دیم

ادامه اخبار پس از پیام‌های بازرگانی



Comments: Post a Comment