صد سال تنهایی



Thursday, June 30, 2005


- اول بگم که امروز یک خبر بسیار مهم دارم! بهم تبریک بگین که من بالاخره رسماً فارق‌التحصیل شدم. ... استادم امضا کرد و نامه‌ی دانشگاه رو گرفتم ... ولی البته هنوز یکم کار قبل از تحویل نسخه‌ی نهایی تز دارم.

- گردنم درد می‌کنه!!‌ :( عین یه تیکه چوب خشک شده ...

- به نظر من بزرگ‌ترین قشر سکسیست‌ها را خود زنان٬ بخصوص فمنیست‌ها تشکیل می‌دهند. علت‌اش هم اینه که در مورد جنس مخالف‌شون خیلی کم اطلاعات دارند. البته قسمت زیادیش هم همون مباحث عرف هست شامل فرهنگ و غیره و غیره که باعث می‌شه به زنان ظلم بشه. ولی همون خانم‌های محترم٬ توی چنین جامعه‌یی که کافیه بگن فلان مرد به من چپ نگاه کرده تا یارو رو بفرستن آب خنک بخوره٬ هم احساس ظلم شدگی می‌کنن. چرا؟ چون بخشی از این حس‌شون وهمه. چون آنقدر نگران جنس خودشون بودند که هیچ‌وقت علاقه‌یی نداشتن در مورد جنس دیگر بیشتر از پوسته‌ی سطحی کنجکاوی کنن. واسه همین یک سری ذهنیاتی دارن که خیلی پایه و اساس درستی نداره (در واقع به هیچ وجه چرایی برای این ذهنیات‌شون ندارن) و خوش‌شون هم نمیاد کسی زیر سوال ببره این ذهنیات‌شون رو. بزرگترین‌اش هم این ذهنیت پیش فرض هست که فکر می‌کنن که فقط پسرها از لذت جسمانی می‌برن و در واقع این ماجرا بین زن و مرد٬ هدیه‌یی هست که زن به مرد می‌ده و منت‌گذار هستند و الی آخر. حرف آخر این‌که اگر می‌خواهید پخته بودن دختری را بسنجید نظرش رو در چنین موردی سوال کنین.

- این سه مورد هیچ ربطی به هم نداشتن!!


Comments: Post a Comment